banner

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Αυθόρμητα.....


Μέρες σαν τη σημερινή είναι αυτές που δεν επιδέχονται και πολλά σχόλια... Ακόμα και αν επιδέχονται σχόλια σίγουρα εγώ δεν είμαι σε θέση να τα κάνω... Ειδικός σε αυτό το έργο ίσως να είναι ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πάνος Μπεγλίτης. 


Με ένα αίσθημα κατάθλιψης γι αυτό που έρχεται περιφέρομαι στους δρόμους. Τίποτα δεν έχει αλλάξει.... Ο ίδιος ρυθμός καθημερινότητας... Με ένα αίσθημα αγανάκτησης και οργής χτυπάω ακατανόητα τα πλήκτρα του υπολογιστή μου και  και το βλέμμα μου παγώνει στο μετά...

Επανέρχεται και ακροβατεί μεταξύ  της πανέμορφης κόρης της Ευγενίας Μανωλίδου, της ψυχωτικής σχέσης που έχει η Ελένη Μενεγάκη με το στήθος της, και των πανηγυρισμών για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος... 

Και μετά πάλι αργά κάτω...  Γιατί;;;; Είμαι εγώ σε έναν άλλο κόσμο; Είναι όλα τέλεια; Έχουν όλα τα προβλήματα επιλυθεί; Πως είναι δυνατόν η γενιά μου να ασχολείται μια μέρα σαν τη σημερινή με κάθε τι άσχετο από τον θάνατο του πατέρα της - του παππού της; Από το σχέδιο της δικής της δολοφονίας  σε τελική κατάληξη;

Ύστερα εικόνες από το Σύνταγμα... Συνομήλικοι μου με ασπίδες, γκλοπ, χημικά και μάσκες χτυπούν με μανία στο πρόσωπο 80χρονες γυναίκες χωρίς καμία συναίσθηση του τι τους συμβαίνει... 

Η πολιτική!!! Δεν μπορεί η πολιτική ηγεσία θα πάρει θέση... Θα προσπαθήσει να πάρει θέση και να συμβουλεύσει να πρυτανεύσει η  λογική και η ψυχραιμία.... 

Πριν προλάβω να ολοκληρώσω την σκέψη αυτή που ξεπηδά αυθόρμητα από μέσα μου ψάχνοντας για μια συνιστώσα δύναμη που θα εξισορροπήσει την ολοένα και βυθιζόμενη οικονομική και πνευματική κατάσταση αυτού του τόπου προβάλλεται η ομιλία του Πάνου Μπεγλίτη.

Αφού προηγουμένως είπε ότι τέτοιες στιγμές είναι καλύτερο να σωπαίνουμε αμέσως μετά είπε ότι δεν γνωρίζει αν τα "έφαγε" αυτός ή τα παιδιά του....  

Μιλούσε για έναν άνθρωπο που πήγε με όπλο και σημείωμα  για αποφυγή παρεξηγήσεων στην πλατεία Συντάγματος να δώσει την τελευταία μάχη της ζωής του...

Εσύ πήγες... Έστειλες το μήνυμα σου... Θα μπορούσες απλά να υπομείνεις ή να κάνεις το ίδιο στο σπίτι σου... προφανώς υπήρχε λόγος που διάλεξες αυτό τον τρόπο... 

Αν πηγάζει μια φορά η απογοήτευση από το γεγονός ότι ένας συνάνθρωπος μας ακόμα (ο δεύτερος για την σημερινή μέρα) έθεσε τέλος στη ζωή του εξ αιτίας της οικονομικής συγκυρίας στη χώρα μας, τότε η πικρία μου ξεχειλίζει από  το γεγονός ότι κανείς δεν ένιωσε κάτι παραπάνω όσον αφορά το μέλλον μας με αποτέλεσμα την αλλαγή στάσης του.

Οι νέοι εξακολουθούν να εκφράζουν τα συναισθήματα τους και την οργή τους με ένα "Like" Πιο πολύ μπορεί να τους απασχολεί το γεγονός ότι πήγαν τριήμερο σε ξενοδοχείο που είχε Spa και δεν πήραν μαζί τους μαγιό, παρά το γεγονός ότι σε δυο μήνες μπορεί να είναι χωρίς δουλειά...

Η Ελληνικές αρχές εξακολουθούν να πιστεύουν ότι υπηρετούν το Δημοκρατικό πολίτευμα.

Οι πολιτικοί εξακολουθούν να νομίζουν πως με λεξιλόγιο εντυπωσιασμού, ξύλινο λόγο και ξεχαρβαλωμένο νόμο περί ευθύνης βουλευτών,  θα προσελκύσουν το εκλογικό τους θήραμα...

Θα κλείσω με μια διαπίστωση που μακάρι να βγει ψεύτικη. Ούτως ή άλλως δεν ξέρω καν γιατί γράφτηκε το συγκεκριμένο άρθρο...
Τα χειρότερα είναι μπροστά μας και είναι προφανές...



άρθρα από άλλα blogs