banner

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Μια σύντομη απορία...


Έριχνα σήμερα μια ματιά στο μπλογκ μας, να δω τι έχει καταγράψει αυτές τις λίγες μέρες 'ζωής' του , που έχει καταλήξει ''αισθητικά'' και γενικά αν έφτιαξα το μπλογκ που σκεφτόμουν να φτιάξω, αν ξέχασα κάτι, αν προστέθηκε κάτι που δεν υπολόγιζα...

Δεν απαντήθηκε τίποτα από αυτά, γιατί μου καρφώθηκε στο μυαλό ότι ''πολύ γκρίνια'' ρε παιδί μου... Γρήγορα όμως διαπίστωσα ότι αυτό δεν είναι κάτι που το επιδίωξα... είναι η καθημερινότητα πλέον των σκέψεών μου, αλλά και όσο δύναμαι να γνωρίζω και αρκετών άλλων γύρω μου...


Μια καθημερινότητα σκέψεων σμιλευμένη  από την ίδια την καθημερινότητα της ζωής, αυτής της ζωής που εγκληματικά προγραμματίζουν άλλοι για μας... Και κάπου εκεί ξέχασα αυτό που ήθελα να δω, αφού μου καρφώθηκε στο μυαλό ένα ρητορικό ψευτοδίλημμα, σαν αυτά που χρησιμοποιούν καιρό τώρα για να μας τρομοκρατήσουν υπέρ των βλέψεων τους...

Τι είναι αυτό που ζούμε αναρωτήθηκα... Δημοκρατική Χούντα ή Χουντική Δημοκρατία...?

Γιατί χούντα συγκαλυμμένη είναι σίγουρα.. και για να αποφύγω τις μακροσκελείς διενέξεις θα το εξηγήσω...

Ακόμα κι αν πειστούμε ότι τα μέτρα εξαθλίωσης ήταν αναγκαία για τη σωτηρία μας. Ακόμα κι αν πειστούμε ότι τόσες εξεταστικές επιτροπές δεν τιμώρησαν κανέναν τους γιατί κανένας δεν έφταιγε... Ακόμα κι αν πειστούμε ότι μαζί τα φάγαμε και άρα πρέπει να πληρώσουμε (και μάλιστα μόνοι μας..)....   Ακόμα κι αν πειστούμε ότι κάποιοι άλλοι ξέρουν καλύτερα και ακόμα κι αν πειστούμε ότι  '' οι Γερμανοί είναι φίλοι μας''....

Πως θα πειστούμε ότι δεν είναι χούντα να τρομοκρατούνται μαθητές που θα παρελάσουν μεθαύριο, ακούγοντας ότι πίσω από τα στραμμένα προς επισήμους κεφάλια τους θα βρίσκονται αστυνομικοί με πολιτικά...? Δεν είναι χούντα να τρομοκρατούνται γονείς αυτών των παιδιών αλλά και φαντάρων διαβάζοντας ότι στο κέντρο της Αθήνας θα ακροβολιστούν ελεύθεροι σκοπευτές? Δεν είναι Χούντα να ενημερώνεται ο οποιοσδήποτε ότι αν πάει να παρακολουθήσει την παρέλαση ενδεχομένως να βρεθεί απρόκλητα σε διαδικασία εξακρίβωσης στοιχείων?

Και για να μην επιχειρηματολογώ μόνο με φήμες και πράγματα που ''θα'' γίνουν ή λέγεται ότι θα γίνουν...

Δεν είναι Χούντα να επιτρέπεις σε 50 άτομα να εισέλθουν σε γήπεδο οπλισμένα (ενώ είσαι υπεύθυνος για τον σωματικό τους έλεγχο) ώστε να σου δοθεί η ευκαιρία να ψεκάσεις χημικά σε 55.000 Έλληνες?

Δεν είναι Χούντα το γεγονός, ότι (για να μιλήσω προσωπικά) την πρώτη φορά που κατέβηκα σε πορεία διαμαρτυρίας κατάλαβα ότι την επόμενη θα πρέπει να κυκλοφορώ με αντιασφυξιογόνο μάσκα...?

Δεν είναι Χούντα που τόσα τηλεοπτικά κανάλια χάρη σε ''γενναίους'' ρεπόρτερ είχαν εικόνες από τον κάθε ''κουκουλοφόρο'' που έκαιγε ή πέταγε κάτι, αλλά κανένα τους δεν έδειξε εμένα, τον ''αδερφό'' μου, τον ''θείο'' μου ή τον ''παππού'' μου να δεχόμαστε απρόκλητη επίθεση?

Αλήθεια πόσοι ξέρουν ακόμα και τώρα, τόσες μέρες μετά ότι ο Μ. Θεοδωράκης που περπατά με το ζόρι λόγω ηλικίας, δέχθηκε 2 δακρυγόνα ακριβώς στα πόδια του...?

Στο μυαλό μου είναι δεδομένο ότι ζούμε ένα είδος χούντας...

Απλά το μυαλό μου μου παίζει παιχνίδια ρόλων... με τις λέξεις δημοκρατία και χούντα να παλεύουν ποια θα γίνει επιθετικός προσδιορισμός και ποια το ουσιαστικό...

άρθρα από άλλα blogs