banner

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Με το φτωχό μου το μυαλό...


Με αφορμή περιστατικά από την πολιτική σκηνή του τόπου μας, μου γεννήθηκε μια απορία.
Έστω ότι εγώ αποκαλώ έναν ή δύο έντιμους ανθρώπους κλέφτες και τους κατηγορούσα για χρηματισμό ή άλλες παράτυπες δραστηριότητες... Οι επιλογές τους θα μπορούσαν να είναι δύο. Να κάνουν τους "κουφούς" ή να επιλέξουν να κινηθούν νομικά εναντίον μου.

Κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση της δικαστικής διαμάχης μεταξύ Π.Καμμένου και Α. Παπανδρέου καθώς και Π. Καμένου με τον Θ. Τσουκάτο. Κατόπιν δηλώσεων - καταγγελιών του κ. Καμμένου και οι δύο αντίδικοι του πλέον, προχώρησαν σε αγωγές εναντίον του.

Προ ημερών η εκδίκαση της υπόθεσης με τον Θ. Τσουκάτο αναβλήθηκε για τρίτη φορά, με τον κ. Καμμένο να απαιτεί να δικαστεί. Το ίδιο συνέβη προχθές στην εκδίκαση της υπόθεσης με τον Α. Παπανδρέου, με τον κ. Καμμένο να απαιτεί για  μια ακόμη φορά να δικαστεί και να προειδοποιεί από την προηγουμένη της δίκης να μην αναβληθεί η δίκη.

Με το φτωχό μου το μυαλό λοιπόν λέω... Αν όπως υποθέσαμε εγώ είμαι αθώος και έχω θιχτεί από τα λόγια του συκοφάντη μου, έχω προχωρήσει σε αγωγή εναντίον του, γιατί να προχωρώ σε αναβολή των εκδικάσεων; γιατί να μην παρίσταμαι στην εκδίκαση έτσι ώστε να απαιτήσω την τιμωρία του;

Αν ποτέ ολοκληρωθούν οι εκδικάσεις οι απαντήσεις θα δοθούν.

Το σίγουρο είναι ότι με τη στάση τους και στις δύο περιπτώσεις, μόνο την ενοχή του κ. Καμμένου δεν υποστηρίζουν οι δυο αντίδικοι του...

άρθρα από άλλα blogs